Kisállat daganat kezelés alternatív terápiával

Állatorvosi homeopátia

A homeopátia kiegészítő terápiaként alkalmazható kisállatoknál akut és krónikus betegségek kezelésére, fájdalom és gyógyszer mellékhatások enyhítésére.

Mi a homeopátia?

Az élet vitathatatlan két legfontosabb életeseménye a születés és a halál. Egyre jobban felértékelődik, hogyan lépünk be és ki ebből a világból. Napjainkban egyre többen választják a homeopátiát kiegészítő terápiaként, hogy segítsék önmaguk vagy szeretteik életét ezzel a gyógymóddal.

A homeopátia hatalmas gyakorlati ismereteket halmozott fel az akut és krónikus betegségek kezelésére, valamint a fájdalom és gyógyszer mellékhatások enyhítésére. A kutyák, macskák és sok más házi kedvencünk csodálatosan közel került hozzánk minden téren. Ezek az érzékeny állatok lelki társként élnek velünk és osztoznak mindenben ami minket körülvesz.

Sajnos ez azt is jelenti, hogy a világ minket terhelő problémái őket is megbetegíthetik. Ezekre a kihívásokra kínál a homeopátia a tradicionális és modern terápiás lehetőségek között segítséget.

Hogyan segít az állatokon a homeopátiás kezelés?

Nagyon régi megfigyelés, hogy a kutyák, macskák hogyan hasonulnak gazdáikhoz, ezzel mintegy védve, energetikailag tehermentesítve a szeretett személyt. Megérteni és segíteni a betegségben embert és állatot, jól használni ezt a különleges kapcsolatot a gyógyulásra a természet adta erőkkel együttműködve, erre törekszünk a homeopátiás kezelés során.

A homeopátiás kezelés menete

Az eset megbeszélésére a klinikán, előre egyeztetett időpontban kerül sor.

Minden gazda tudja milyen összetett személyisége, illetve milyen sajátos egyedi működése van a vele együtt élő állatnak. Ezek az egyéni jellemzők jelenthetik a kulcsot a gyógyulásban ill. a tünetek enyhítésében. Egy homeopátiás anamnézis során ezeket beszéljük át és alakítunk ki egy személyre szabott, az állathoz alkatilag is illeszkedő terápiás utat.

A betegség kialakulása és a gyógyulás során is egy folyamatot élünk át, ehhez illeszkedik a kezelés. A krónikus szakaszokat időnként akut állapot romlások kísérik, ezekre a helyzetekre tudunk felkészülni azáltal, hogy minden szinten feltérképezzük a kisállatot. Megismerni egy állat pontos viselkedését testi, lelki szinten, valamint felmérni hogyan tudunk segíteni fájdalmának, szenvedésének enyhítésében, erre törekszünk minden tudásunkkal.

Az alternatív terápiát végző szakember

Németh László

homeopata szakember, természetgyógyász

Kérdése van?

Vegye fel velünk a kapcsolatot, és kollégáink örömmel segítenek, hogy a kedvence minél hamarabb megfelelő ellátásban részesülhessen.